استفاده از تکنولوژی های کیفیت بالا (HD) کمتر از دو سال است که از انحصار دوربین های تحت شبکه خارج و در انواع دوربین مدار بسته در بستر آنالوگ به صورت عمومی مطرح شده است .

 

 

کمپانی های مختلف و صاحب تکنولوژی نیز از رصد کردن این بازار ها غافل نیستند و هر کدام در موازات فعالیت ها و صنایع تخصصی خود در نظر دارند با توجه به تخصص خود به این بازار ها ورود کرده ، و با در نظر گرفتن بازاری نوپا و بکر سهم بازاری قابل توجه را از این تکنولوژی جدید در دست گیرند .

 

 

دستگاه دی وی آر مانند یک کامپیوتر ، موبایل ، دوربین فیلمبرداری و سایر محصولاتی که قابلیت ضبط و پردازش تصویر دارند ، دارای اجزای تشکیلی و تخصصی مانند رم (حافظه تصادفی حافظه ی خواندنی) CPU (واحد پردازنده مرکزی) حافظه داخلی ، باطری ، بردهایی با مدار های چند لایه ، انواع خنک کننده و بسیاری دیگر از ریز قطعات هستند که تقریبا واحد پردازنده مرکزی(CPU) یکی از مهمترین عوامل کیفیت ضبط تصاویر و حافظه تصادفی(RAM) مهمترین عامل سرعت در DVR میباشد که اعتبار و تخصص سازنده آنها و همچنین تکنولوژی های ساخت آنها از مولفه های بسیار مهم و تاثیر گذار به روی انتخاب افراد متخصص در این صنعت و صنایع مشابه است .

 

 

امروز به معرفی کمپانی های سیلیکون (HiSilicon) یکی از قدرمتند ترین سازندگان پردازنده دنیا میپردازیم که در صنعت امنیت از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردار است و نام نیکی دارد که بیش از شناخت ، جنبه ی تبلیغاتی دارد .

 

 

جالب است بدانیم کمپانی های سیلیکون (HiSilicon) نه فقط در صنعت امنیت ، که در صنایع تجهیزات مخابراتی ، موبایل ، کامپیوتر های قابل حمل ، انواع تبلت و بسیاری از صنایع دیگر با قدرت بسیاری نفوذ کرده و جالبتر اینکه این کارخانه در ابتدا توسط شرکت هوآویی (Huawei) صرفا در راستای تامین پردازنده های مورد نیاز و جهت استفاده آنها در محصولات تلفن های هوشمند ، تبلت و صنایع و تجهیزات مخابراتی توسط این شرکت (Huawei) تاسیس شده و امروز به یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان ریز پردازنده های دنیا بدل گشته است و با اهداف منسجم و همچنین با برنامه ریزی های کلان و ارائه محصولاتی ماندگار و ثبات قدم در این راه امیدوار است با حفظ جایگاه خود ، سهم بازار بیشتری را از صنایع مربوط به دست آورد .

 

 

لازم به ذکر است بسیاری از کارخانجات تولیدی DVR در چین و همچنین بسیاری از واردکنندگان فقط از اسم "های سیلیکون" در محصولات خود استفاده میکنند و در واقعیت از محصولات مشابه یا چاپ این برند به روی پردازنده های متفرقه با نام "های سیلیکون" بهره میگیرند.

 

 

پس اگر میخواهید محصولات اصلی را شناسایی کنید اطلاعات خود را بالا ببرید و از سایت های مرجع و مطالعه دیتاشیت های مرجع به نتایج و مقایسه های واقعی برسید.