تعهدات ما

v     ارائه خدمات با بهترین کیفیت : یکی از اصلی ترین اهداف ما ارائه بهترین کیفیت نصب و انجام پروژه ها مطابق استانداردهای عمومی نصب است. از همین رو می کوشیم تنها از تجهیزاتی استفاده کند که از استانداردهای بالایی چه از نظر کیفیت ساخت و چه از نظر بهره وری برخوردار باشند. استفاده از محصولات درجه یک شاید در مرحله اول برای مشتری هزینه بر به نظر رسد اما در طول زمان به مراتب به صرفه تر خواهد بود. 

v     آموزش مشتریان:  آموزش مشتریان پیش و پس از ارائه خدمات از دیگر اهداف ماست. این شرکت می کوشد تا از طریق آموزش کامل و دقیق مشتریان امکان انتخاب بهترین محصولات مناسب نیاز آنها را برایشان فراهم آورد. از طرف دیگر از طریق آموزش مشتریان امکان آسیب رسیدن به تجهیزات نصب شده به شدت کاهش می یابد و همکاری به مراتب بهتری با کارشناسان شرکت در طول ارائه مشاوره صورت خواهد گرفت.

v     اعتماد سازی:  متاسفانه در بازار فعلی ایران بسیاری از اصول منصفانه رقابت تجاری به سادگی زیر پا قرار داده می شوند. این امر منجر به کاهش اعتماد مشتریان و مشکل شدن امکان انتخاب شرکای تجاری و خدماتی مناسب می گردد. ما به عنوان ارائه دهنده خدمات اجرایی همواره کوشیده ایم اعتماد مشتریان خود را از طریق ارائه خدمات صادقانه جلب نماییم. از مهمترین اقدامات انجام شده در این راستا می توان به ارائه تعرفه ثابت خدمات، تهیه تمامی محصولات مطابق لیست قیمت ارائه شده توسط وارد کنندگان و ارائه اطلاعات کاملا دقیق و صادقانه در رابطه با نقاط قوت و ضعف تمامی محصولات اشاره کرد

v     خدمات پس از فروش  ما ارائه خدمات پس از فروش را یک وظیفه می دانیم. این وظیفه در راستای خط مشی اعتماد سازی شرکت و با هدف جذب بیشتر رضایت مشتریان صورت می گیرد. با توجه به استفاده از تجهیزات با کیفیت در طول نصب خدمات پس از فروش معمولا بخش اندکی از خدمات شرکت را شامل می شود. ما اخیراً امکان ارائه خدمات پس از نصب برای مشتریان دیگر مجریان سیستم های حفاظتی را نیز فراهم آورده ایم.

v     جذب نیروهای متعهد و مجرب : ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت مشتری تنها از طریق جذب نیروی انسانی متعهد و آموزش مناسب آنها امکان پذیر خواهد بود. با توجه به برخورد اجتماعی نیروهای ما با مشتریان،ما همواره کوشیده ایم تنها از افرادی برای ارائه خدمات استفاده کنیم که با اصول اجتماعی برخورد با مشتری آشنایی کافی را دارند و به طور کامل قابل اعتماد هستند.

v     دوری از مشتریان خریدار قیمت : مشتریان خریدار قیمت مشتریانی هستند که در انتخاب خود همواره قیمت را به عنوان اولین و تنها اصل انتخاب مد نظر قرار می دهند. این مشتریان می کوشند از هر طریق ممکن (حتی کاهش جدی کیفیت خدمات) هزینه های خود را کاهش دهند.

v     رعایت اصول تجارت منصفانه : تجارت منصفانه به معنای به وجود آوردن یک فضای برد- برد برای مشتری و مجری است. ما به عنوان مجری سیستم های حفاظتی همواره کوشیده ایم با توجه به حجم خدمات انجام شده سود خود را تنظیم کنیم و از ایجاد هزینه های مضاعف برای مشتری یا سوء استفاده از اعتماد مشتری در جهت جذب سود بیشتر دوری کند.

v     پرهیز از واسطه گری : ما خود را یک شرکت خدماتی می دانیم و از تلاش برای جذب بازارهای واسطه گری به شدت دوری می کنیم. هر چند این کار موجب افزایش درآمد بدون مسئولیت برای ما خواهد شد اما با اصول اخلاقی و خط مشی ما در تناقض کامل است.

v     کاهش مسئولیت های مشتری : بیشتر مشتریان سیستم های حفاظتی اطلاعات اندکی در رابطه با عمکلرد و جزئیات این سیستم ها دارند. یکی از مسئولیت های ما کاهش مسئولیت های مشتریان در رابطه با سیستم نصب شده است. کارشناسان فنی ما می کوشند از طریق اطلاع رسانی و آموزش امکان استفاده درست از تجهیزات را برای تعداد بیشتری از مشتریان ایجاد نمایند با این حال مشتریانی که این امر را مشکل می بینند میتوانند مسئولیت خدمات دوره ای سیستم خود را به ما واگذار نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفاً با ما تماس بگیرید:

44601936 - 44609503 - 44601893

همراه:

09125343100 - 09128464702

 در تلگرام با ما در ارتباط باشد.

نشانی : بزرگراه ستاری ، بزرگراه همت ، بنفشه 13 پلاک 51